Re: Czy Arnold Buzdygan to troll ?

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Sat 08 Dec 2007 - 02:40:57 MET

Lukasz Kozicki pisze:

> u-se-net. Ale za to pół Polski dowiedziało się, że neijaki
> Arnold Buzdygam na poważne kłopoty z komunikacją społeczną
> i przewidywaniem skutków własnych działań :-P (drugie pół
> nie ogląda TVN)

Ciekawe kiedy ich pozwie za przetwarzanie danych osobowych, przecież
programy teraz są zapisywane cyfrowo, a tam są jego dane. Więc
przetwarzają dane.

W sumie wikipedyści mogliby wezwać na świadków ze 100 osób, którym A.B.
groził pobiciem lub sądem. Lub żądał satysfakcji w wysokości 1000 zł.

Mnie to szczęscie ominęło, czekam tylko na przesłuchanie specjalne,
ponieważ zakłócałem dyskusję nad wynalazkiem kluczowym dla obronności.
Expert zlecił mnie przesłuchać.

wer