Re: IPTV czy ktoś z operatorów ma taka usługę ??

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 23:26:36 MET

Jurek wrote:

> Chyba jednak należy:
> http://www.pike.org.pl/index.php?p=komunikaty&sec=aktual_b&id=565

tylko ze niestety to jest zabaweczka dla posiadaczy tradycyjnych
kablowek, bierzemy swiatelko, doprowadzamy do miejsca gdzie mamy stacje
czolowa, podlaczamy na wejscie zgrabnego urzadzonka jak tu:

http://www.telmor.pl/WK/Karta?gr=175&deal=Telmor

wersja uryna jest tu:

http://www.telmor.pl/WK/Karta?gr=179&deal=Telmor

na wyjscie podlaczamy siec,dotychczasowo uzywane urzadzenia w stacji
czolowej sprzedajemy na allegro i mamy swiety spokoj, kupe programow za
(przynajmiej w teoretycznym zalozeniu) rozsadna cene, przynajmiej dla
sieci na tyle malych ze nie oplaca sie inwestowac w stacje czolowa z
prawdziwego zdarzenia i na tyle duzych ze oplaca sie doprowadzic ten
swiatlowod

futszaK