Re: Czy Arnold Buzdygan to troll ?

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 11:22:30 MET

Jan Strybyszewski wrote:

> Juz w czwartek rozprawa (moze byc ciekawa jak sobie sad poradzi i co
> biegli na to) , i nie piszcie mi ze ten smieszny człek
> nie jest problemm polskiego internetu :)

Tkwi w tym pewna sprzecznosc - trolling zeby udowodnic nie bycie
trollem, sadze ze jest szansa ze sad po zapoznaniu sie z opinia
bieglych moze w interesujacy sposob dokonac pewnego oficjalnego
usankcjonowania ;)

/natomiast dzieki temu np. w tv padlo slowo Usenet, co jest dodatkowa
rzadkoscia/

--
na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'