Re: ICM 20071120 ograniczenie dostępu do w3cache.icm.edu.pl

Autor: dzimi <krzysztof.taraszka_at_d2.com.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 15:23:23 MET

On 20 Lis, 14:10, Marcin Kucharczyk <m.kucharc...@net.icm.edu.pl>
wrote:

> Połączenia z innych adresów będą odrzucane. Zalecamy odpowiednie
> zrekonfigurowanie komputerów i urządzeń korzystających z usługi
> przed terminem wprowadzenia ograniczenia.

trochę szkoda.. jak dla Mnie był to jeden z lepszych publicznych
serwerów proxy. Do innych (tp, czy atman) trzeba mieć dostęp (akurat
do atmanowego proxy mam :)).

W tym wypadku w sumie pytanie: czy w Polsce są jeszcze jakieś darmowe
"publiczne" serwery proxy ? (nie takie, do których trzeba się prosić o
dostęp ;))

Pozdrawiam

--
dzimi