Re: IPTV czy ktoś z operatorów ma taka usługę ??

Autor: icek <icek2_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 08:38:00 MET

Wojciech Apel pisze:
> Jak się powiedziało A to powiem też B a własciwie to przytoczę tylko w
> całości mój post opublilkowany w czerwcu tego roku (o kucze, jak dawno) na
> trzepak.pl (ale kto z Polipa czyta Trzepak?).
kurcze

swietny tekst..
(gratuluje trafnego ujęcia sytuacji)

moge dodać jeden punkt do tego wszystkiego..

operator CATV jest inaczej widziany niż ISP
zupełnie inaczej wyglądają rozmowy,
albo rozmów brak (vide ITI)

aha i jeszcze jedno :)

jak już sie przejdzie całą sciezke zdrowia, to pojawia się inny problem
STB :(

cena około 100 EUR za sztuke (a moze ktos gdziez znalazł coś tanszego?)
przy zamówieniach w setkach sztuk - nie tysiacach sztuk

aspekt polityczno-socjologiczny
jeden STB jeden TV
ilu waszych klientów ma po 2-3 TV? w aktualnej "kablówce" to nie problem
IPTV? 2-3 STB? jak liczyć takiego klienta?

--
pozdros
icek