Re: te cholerne koparki [lekko off topic]

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 11:07:27 MET

On 2007-11-28 10:49, wer wrote:

> A jesteś pewien, że dlatego, czy może były mniej oficjalne powody?

Nie sądzę. Znamy się z szefem IT w tej firmie od lat. Dotychczas on o
wszystkim decydował. W tej chwili ma nad sobą "ogniwo pośredniczące",
menadżera, który musi zapewne jakoś uzasadnić swój byt przed zarządem.
Najłatwiej to zrobić wykazując jakie to oszczędności poczynił. No i
rozbił "układ". Tu zadziałał chyba ten mechanizm.

Miałem podobny przypadek z naszą firmą księgową. Pojawiła się pani,
która zaczęła robić porządki. Na pierwszy ogien poszły usługi dostępowe
jakie im świadczymy za porażającą kwotę 300,- PLN. Bardzo niemiło
zaczęła tę cenę negocjować. Dopiero gdy poprosiłem o uświadomienie im,
że płacimy wielokrotność tej kwoty za ich usługi księgowe i może się
okazać, że też jesteśmy niezadowoleni temat się skończył.

Reasumując - w wielu firmach zaczynają rządzić głupki. Jogurty, czy jak
ich tam zwał. Bezczelni, przekonani o swojej wszechwiedzy kretyni, z
bogatym CV.

--
z.