Re: Czy przejść z Neo na Netię

Autor: depeq <w.razie_at_potrzeby.podam>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 20:28:23 MET

> W Neti i Tele2 będziesz miało to samo, jeżeli skorzytasz z ich usługi
> na kablach tpsa.

Nieprawda. Wiem z doświadczenia (z Multimo). W całej okolicy Neostrada
zaczęła strasznie szwankować w godzinach szczytu. Moje Multimo także.
Oczywiście reklamacja do GTSu, przesłane maile ze zrzutami MTR i... po kilku
godzinach ku memu zdziwieniu Multimo zaczęło śmigać z pełną prędkością i
pigi wróciły do normalnego poziomu :D Niestety abonenci Neotrady (moi
znajomi) nie doświadczyli poprawy mimo telefonów to TP. Jak coś ma działać
dobrze to działa. Zauważcie też, że w rejonach, gdzie Neo muli DSL TP chodzi
bez zająknięć. Tu trzeba się zastanowić o co chodzi...

Pozdrawiam
Daniel