Re: ceny łącz dla biznesu

Autor: <Sied_at_r>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 15:09:15 MET

madej@7geo.com pisze:
> Witam wszystkich,
>
> zamierzamy w firmie przenegocjować warunki łącz z naszymi dostawcami
> netu i w związku z tym mam pytanie ile się obecnie płaci za łącze typu
> crowley / futuro.
> Dla przykładu powiem, że nam Crowley liczy za 1Mb (symetryczne,
> gwarantowane) 829,00 PLN brutto. Lokalizacja - Kraków.
> Wiadomo, że nowym klientom zawsze proponowane są lepsze warunki więc
> przypuszczam, że słono przepłacamy za to cudo. Będę wdzięczny za
> informacje.
>
> Pozdrawiam, PM
podejrzewam ze to jakis ichni Wimax, roznica w cenie miedzy 1-2 Mb/s nie
wielka - glownie kosztuje dostep do radiolinii.
maja ustalone stawki przy jakich im sie zaczyna to zwracac.

Zaprzyjazniona firma ma z Crowlay w podobnych pieniadzach.
Kwestia czy uda sie zalapac na jakas promocje - bo czasem jest tak ze
umowa np. na 12 mc, pierwsze miesiace za 1 zl i srednio wychodzi np. 750
zl brutto

W biznesie liczy sie zeby byl dostep ciagly i o dobrych parametrach -
nie zawsze da sie to zrobic w cenie IDSL'a

Jakbys bral wieksze lacze np. 20 czy 30Mb/s wowczas mialbys duzo lepsze
ceny. To zalezy jeszcze od medium transmisji.

D.