Re: Czy przejść z Neo na Netię

Autor: Paweł <pawel_at_gvt.pl>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 22:46:32 MET

On 25 Lis, 20:09, "Tate" <startrekjWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> Przez kilka lat z Neostradą wszystko było w porządku, teraz wieczorami ping np
> do onetu czy wp 300-800ms. Transfer sprawdzany miernikami na stronach nawet
> niższy w dół niż w góre np 60kb. Rano wszystko jest ok pingi 17-30ms.
> W tepsie po sprawdzeniu parametrow w modemie powiedzieli że problem jest na ich
> łączach ale oni oferują max prędkość a nie min wiec jest ok.
> Pytanie jak jest np w Netii, słyszałem ze w Tele2 niezaciekawie.
>
> Tate
>
> --

pewnie za duzo klientow w okolicy ma neo i dlatego juz ich linie nie
wyrabiaja, zapytaj sie ich czy nie beda nic w tym kierunku robic,
chociaz znajac tepse to nic nie zrobia, tele2 odpada juz lepsza netia
lub nawet sferia, albo moze jakas radiowka jest w Twojej okolicy?

Pozdrawiam
Paweł

www.gvt.pl - Internet Provider