Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...

Autor: Paweł Damian <pawel_at___dowywalenia__sz-ek.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 19:29:27 MET

Lukasz Trabinski pisze:

> Normalnie... Odpalałem kiedyś z ciekawości bgp na SDI i działało.

A to zależy jeszcze jaka tablica, zresztą można to sobie przecież
policzyć. Obecnie afair pełna tablica bgp zajmuje ponad 30MB - można
więc przez sdi przesłać co się chce - pytanie tylko w jakim czasie i
jakie ilości prefiksów. A tablica z każdym dniem rośnie, więc że się
kiedyś dało i działało, to nie oznacza, że dzisiaj też by tak było.

pozdr.Paweł