Re: Awaria w ATMie?

Autor: Maciej Jan Broniarz <gausus_at_gausus.net>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 17:30:28 MET

15-11-07, robert j. wozny <speedy@ziew.org> napisał(a):

> CDP != ACX.Global czy jakość.

Transit.global - zgodnie z tym co jest na www.ac-x.pl uslugi sa
swiadczone przez obie firmy (do wybrou AS CDP lub ATM). Problem
istnial zarowno u klientow majacych lacza od ATM jak i od CDP.

mjb

--
[ -----< Maciej Jan Broniarz || gausus@gausus.net >------ ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |