Re: Awaria w ATMie?

Autor: Maciej Jan Broniarz <gausus_at_gausus.net>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 16:33:22 MET

15-11-07, wysoki piedestał euforii <haveano@gmail.com> napisał(a):
> Witam,
> nie dochodza mi pingi m.in. do google.pl, micorosft.com, podobno w ATMie
> cos padlo, wiecie cos wiecej? kiedy naprawia?

To juz ktoras taka awaria w ostatnich dniach. CDP ma analogiczne
problemy (co jest akurat logiczne przy Transit.Global). NOC ATM
napisalo ze sa problemy z ruchem powracajacym i pracuja nad tym.

Pozdrawiam
mjb

--
[ -----< Maciej Jan Broniarz || gausus@gausus.net >------ ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |