Re: Gadu gadu i prawo telekomunikacyjne

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 13:49:16 MET

On 2007-11-15 13:36, Jan Werbiński wrote:
> Otrzymałem informacje, że serwer gadu gadu zapisuje TREŚĆ wszystkich
> czatów i udostępnia je policji, urzędowi skarbowemu, cbś i abw.
>
> Prawo telekomunikacyjne nakazuje tylko gromadzić dane dotyczące
> POŁĄCZEŃ. Zapisywanie TREŚCI to czysta nadgorliwość.

"A mury rosną rosną rosną
Łańcuch kołysze się u nóg..."

A to-to działa w ogóle ? Bo z tego co słyszałem to do paru dni
"apgrejdują" swoje serwery.
Ja tam przekonuję kogo się da do Jabbera, bo w dzisiejszych czasach nie
podoba mi się żadna forma komunikacji nie oparta o open-source. No, ale
ja kombatant-paranoik jestem :->

--
z.