Re: dokladniejsza baza niz ripe.net

Autor: Bartosz 'xbartx, Nowakowski <bart_at_hashzero.net>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 10:21:18 MET

On Tue, 13 Nov 2007 20:55:28 +0000 (UTC)
Grzegorz@S-P-A-M--N-I-E.Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) wrote:

> A ja mu podałem kilka podchwytliwych IP i trafił dokładnie. Tylko
> ciekawe, jak często to odświeżają, bo zamierzam readresować kilka
> rzeczy :)

Mi też obie strony przy kilku adresach IP pokazały idealnie miasto, ale
już dla IP który kolega otrzymał niedawno z Dialogu nastąpiła pomyłka i
chyba wiem dlaczego. Kolega wziął najpierw /30 a później jednak mu się
odwidziało i wziął sobie /29 ale już go przesunęli o kilkanaście
numerów w górę - przy takich pulach gdzie co chwilę są zmiany to raczej
ciężko będzie z tego typu namierzaniem, co jest raczej oczywistą
oczywistością ;)

Xenocide