Re: GTS - sposób na nudę

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 10:28:53 MET

> Problemy tylko ze światem (Frnkfurt) czy wszędzie ?
> Jako kawał powiem że na łączu 80Mbit mam opóźnienia 20ms do pierwszego
> routera własnie w okolicach podwieczrokowo-kolacyjnych.
> Węzeł Rybnik.

a pierwsz router to M7i stojący właśnie w Rybniku.
Tak więc jak już, to:
- radio się przytyka
- link z wodzisławia do rybnika się przytyka (ale tam jest gigabit więc nie
widze powodu)
- ale to już chyba GTS powinien wiedzieć.

Jest jeszcze opcja że wszyscy męczycie ten biedny RE-400 w M7i pingowaczkami
i dlatego mu czasy podskoczyły.

Marcin