Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej

Autor: mrowienie <mrowki_at_w.gaciach.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 23:34:40 MET

Użytkownik "Sied@r" <siedar_bez_spamu@ds.lub.pl> napisał w wiadomości
news:fha66p$45u$1@inews.gazeta.pl...
> Pczywiście pomijam sprzedawanie tego typu materiałów jako oryginał, bo
> wtedy to jest oszustwo.
>w photoshopie to sobie mozesz i teraz do woli generowac
>w ten sposob to wszystkie bajki Manga musieliby zakazac.

>i mysle ze w kraju ci nikt nic za to nie zrobi

Nie powiesz mi, że pornomange może sobie kupić i oglądać 12latek?
z ciekawostek, to jest jedna aktorka filmów przyrodniczych, która
oszukała ze swoim wiekiem
podczas rozpoczynania kariery, mówiąc że ma lat 18, mając 17. Dziś
zdjęcia z początku jej przygód z branżą są zakazane, mimo że ta pani
wciąż w niej działa i na pewno nie miałaby nic przeciwko ich
upublicznianiu, dziwne co?