Re: Transfery na neo

Autor: premik <premik_at_syntax.error.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 22:16:57 MET

Tak, chlopaki w netti mowia ze wszystko jest dobrze. Ogolnie dzisiaj po
malym rozpoznaniu powiedziano mi dokladnie to samo. Korkuje sie gdzies
pomiedzy Sieradzem a Lodzia... Pingi mam od 250-320 ms. Teraz troche puszcza
z 2 Mbit mam 1/3 predkosci i jest lepiej ale jest 22!!! . Wczesniej transfer
5-15kB/s :-))

i tu UWAGA!!!

Wszyscy ktorzy maja Internet w 043 i maja problemy REKLAMOWAC LACZA!!!

... z takimi parametrami lacze nie nadaje sie do niczego wiecej jak chat
:-))

pozdr.
m>