WIX/PL-IX

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 00:14:44 MET DST

Witam,

rozważam możliwość (mam możliwość mieć warunki techniczne) wpięcia się
do któregoś z węzłów WIX lub PL-IX

który wybrać?

statystyki ruchu w PL-IXie są ok 10 razy większe niż w WIXie.
Ale nie wiem czy to o czymś świadczy ?

Czy wpinając się do któregoś z węzłów będę mieć bezpośredni dostęp do
całych sieci operatorów, którzy są tam wpięci (myślę o dużych typu: GTS,
Exatel, TKT, Netia, ATMAN)?

o ile na stronie PL-IXa jest cena 350 zł /miesiac to na stronie WIXa nie
ma miesięcznych opłat. Jest za darmo ?

Wojtek