On Tue, 16 Oct 2007 09:01:22 -0400, Marcin Kuczera wrote:
>> my¶lisz po urynaneciarsku, s± fundusze z których korzysta TPSA
>> pakuj±c grube miliony w wiochy tyko po to ¿eby sprzedaæ 3 neostrady za
>> 28z³ brutto, czemu nie robi± tego kolejarze ?
> hmm, mo¿e nie s± w stanie mentalnie tego ³ykn±æ. Komuna ma to do siebie,
> ze o 14:50 ju¿ wszyscy stoj± na przystanku czekaj±c na autobus.
> Innymi s³owy - skoro nikt osobi¶cie nic z tego tam nie ma (premie czy có¶)
> to palcem nie kiwnie.
uwierz że mi tez było to ciężko przełknąć, ale skoro są pieniądze które
można dostać w zamian za pochodzenie odrobine wokół nich to czemu tego nie
zrobić ?
a jeśli chodzi o o mnie to ja mogę przychodzić do roboty kiedy jest
robota, przyzwyczaiłem się do nienormowanego czasu pracy oraz do zarobków
proporcjonalnych do zarobków firmy
>> i to jest w³a¶nie b³±d, nie raz ju¿ by³o na grupach ¿e posiadanie
>> ¶wiat³owodów powoduje ¿e klienci sami przychodz±
> i tak i nie, zale¿y gdzie i zale¿y jak siê reklamujesz.
dobry towar reklamy nie potrzebuje, myślisz dlaczego tak upierdliwie
reklamujÄ… neostrade ?
-- futszaK 0601061867 Busiki musza nadrabiac poza obszarem zabudowanym to co stracily w Garwolinie,bo inaczej dostana kare od ITD za spoznienie. PKP za spoznienie nie dostaje kar, a szkoda. (c)aronReceived on Tue Oct 16 15:15:07 2007
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Oct 2007 - 15:40:01 MET DST