Re: TKTelekom

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 15:13:47 MET DST

On Tue, 16 Oct 2007 09:01:22 -0400, Marcin Kuczera wrote:

> hmm, mo¿e nie s± w stanie mentalnie tego ³ykn±æ. Komuna ma to do siebie,
> ze o 14:50 ju¿ wszyscy stoj± na przystanku czekaj±c na autobus.
> Innymi s³owy - skoro nikt osobi¶cie nic z tego tam nie ma (premie czy có¶)
> to palcem nie kiwnie.

uwierz że mi tez było to ciężko przełknąć, ale skoro są pieniądze które
można dostać w zamian za pochodzenie odrobine wokół nich to czemu tego nie
zrobić ?

a jeśli chodzi o o mnie to ja mogę przychodzić do roboty kiedy jest
robota, przyzwyczaiłem się do nienormowanego czasu pracy oraz do zarobków
proporcjonalnych do zarobków firmy

> i tak i nie, zale¿y gdzie i zale¿y jak siê reklamujesz.

dobry towar reklamy nie potrzebuje, myślisz dlaczego tak upierdliwie
reklamujÄ… neostrade ?

--
futszaK
0601061867