On Tue, 16 Oct 2007 08:17:34 -0400, Marcin Kuczera wrote:
> no tak, i przedstawisz odpowiedni biznes plan wg którego inwestycja zwróci
> siê poni¿ej 10 lat, uwzglêdniaj±c koszty utrzymania itd...
myślisz po urynaneciarsku, są fundusze z których korzysta TPSA
pakując grube miliony w wiochy tyko po to żeby sprzedać 3 neostrady za
28zł brutto, czemu nie robią tego kolejarze ?
> To mo¿e i jest komuna, ale nie pracuj± tam idioci, nie bêd± budowali
> czego¶ co im siê nie bêdzie op³acaæ.
chciałbym abyś miał racje, ale obawiam się że nie masz
> A obecn± sieæ ¶wiat³owodow± budowali nie pod kogo¶, a przy okazji tylko
> dlatego
> ze koszty budowy szk³a przy okazji generalnego remontu torów by³y ¿adne
> a ¿e miedŒ
> na d³ugich dystansach kwicza³a to mogli to zrobiæ.
i to jest właśnie błąd, nie raz już było na grupach że posiadanie
światłowodów powoduje że klienci sami przychodzą
-- futszaK 0601061867 Busiki musza nadrabiac poza obszarem zabudowanym to co stracily w Garwolinie,bo inaczej dostana kare od ITD za spoznienie. PKP za spoznienie nie dostaje kar, a szkoda. (c)aronReceived on Tue Oct 16 14:35:07 2007
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Oct 2007 - 14:40:01 MET DST