Re: TKTelekom

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 09:28:42 MET DST

On Tue, 16 Oct 2007 08:51:39 +0200, TaKeN TaKeNoWsKi wrote:

> Tak z ciekawosci co masz przeciwko TKT? Bo powiem szczerze ze to ciekawe
> duzo ludzi mowi pozytywnie na temat TKT a niektorzy jak Ty widze maja inne
> zdanie? Moze dasz jakies argumenty?

naucz się czytać ze zrozumieniem

dlatego że dużo ludzi pozytywnie mówi o TkTelekom chciałbym
żeby w/w zagościła swoimi światłowodami w moje okolice bo ich nie ma

zakładam że brak w/w jest wynikiem braku ludzi którzy by to zorganizowali
(pojechali na zmywak) tak więc chętnie w zamian za atrakcyjną dla mnie
forme wynagrodzenia zaoferuje swój czas oraz znajomość lokalnego rynku w
rozwój infrastruktury w/w operatora, a ponieważ wierze w wartość
TkTelekom-u to wynagrodzenie w udziałach tej firmy byłoby dla mnie równie
atrakcyjne

--
futszaK
0601061867