AC-X

Autor: Łukasz Morawski <lukasz_at_lukaszmorawski-U-S-U-N-.net>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 13:26:33 MET DST

Witam,

od pewnego czasu zauważyłem (a przynajmniej po swojej stronie) znaczne
pogorszenie działania węzła AC-X. Czy ktoś jeszcze ma takie odczucia?
Mniej więcej pogorszenie nastąpiło po połączeniu AC-X z PL-IX a
przynajmniej sukcesywnie ulega pogorszeniu. Położyłem wczoraj sesję BGP
do AC-X i na smokepingu poprawiło się nawet do www.ac-x.pl, gdzie trasa
prowadzi via CDP do Atmana. Zdaję sobie sprawę z umowy między mną a
Atmanem i CDP - doskonale są mi również znane zasady działania. Tylko
1,5 roku temu, węzeł działał znacznie lepiej. Czyżby dali za dużo za
taką opłatę a teraz sukcesywnie pogarszają jakość usługi. Czy może było
wydzielone pasmo dla tej usługi, które właśnie się skończyło?

pytanie za 100 punktów, kiedy rozłączyłem sesję BGP:
http://lukaszmorawski.net/ac-x_last_86400.png

czasy urosły o kilka ms, ale straty są znacznie mniejsze. Dotyczy to
praktycznie wszystkich zasobów osiągalnych via AC-X. Jeśli chodzi o
wysycenie, nie osiągam więcej jak 20-25 Mbps w szczycie.

będę wdzięczny jak ktoś skrobnie coś konkretnego - czyli jak u niego
działa AC-X.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Morawski