Re: durna polityka gts-u ?

Autor: VoMi7 <vomited_at_no-dalej-skasuj-to.tlen.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 10:39:28 MET DST

K pisze:

> no i co, na 5GHz ci to zestawia w nstreme dual, turbo, kłatro, gsi. moze
> canopy za 20k $ ;] ? bo licencjonowanych pasm nie uzywaja. swiatlo ci
> moze przy takim wolumenie dociagna ale to potrwa min. 2 miesiace. ja od
> nich testuje 10Mbit (Sam sobie odbieram po 5GHz) i nie powiem, dziala o
> dwa nieba lepiej niz gts. wyjscie na swiat przez nask, task, atmana.

no przecież dlatego nie traktowałem ich nigdy poważnie ze względu na
słowo "5GHz" CDP tez w akcie desperacji aby nabić sprzedaż daje rzucać
od siebie sygnał na MT...

my tak zaczynamy ciągać wszędzie światło gdzie sie da po tp...

koszty opłat dla tp są pomijalne.

btw. chcesz conopy to sie odezwij to Ci sprzedam trochę backhauli
~ 2300$/szt :P

--
VoMi7