Re: ceny... ?

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 22:54:06 MET DST

Użytkownik <bajkonur@interia.pl> napisał w wiadomości
news:71d8.00000130.47068e53@newsgate.onet.pl...
> tak, trudno bylo
> teraz dopiero wpadlem ze poza kosztami megabitow osobno liczony jest
> koszt "łącza" po ktorym to idzie i to sa te koszty stale... jak sie ma
> umowe na
> 3 lata, to przepraszam, ale dla mnie kosztami stalymi to sa wlasnie koszty
> megabitow, ale ten ktor robil ta tabelke ma inna percepcje niz ja
> tak czy inaczej nie chce teraz rozpoczynac dyskusji na temat "dostepnosci
> umyslowej tabelki" - dla uproszczenia sprawy przyjmijmy ze jestem
> skonczonym
> idiota

Wazylbym slowa... latwo jest kogos obrazac, gdy samemu ciezko zrozumiec
prosta rzecz...
Nie dosc ze masz na tacy calkiem fajna tabele, to jeszcze obrazasz jej
tworce, a przeciez pomysl jest bardzo fajny. Inna sprawa ze koszty megabitow
to nie zawsze jedyne koszty, wystarczy ruszyc szarymi komorkami i latwo sie
domyslic, ze niektorzy wrzucaja "cene portu" inni zas koszt dosylu tego
lacza...

> wlasnie probuje i zaczalem od miejsca gdzie chyba kazdy jakies łącze ma i
> moglby sie podzielic swoja wiedza -

Jakby na to nie spojrzec to szukasz w zlym miejscu. Polip jest grupa dot.
problemow polskiego internetu, a sadze ze Twoja sprawa nie ma z tym nic
wspolnego...

Wlochaty