Re: ceny... ?

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 18:53:52 MET DST

> temat jest regulanie wałkowany na cyberbajcie. Ktoś tam się poświęcił i
> zbiera "ogólne" informacje na ten temat - są dostępne na
> http://www.sex.internetdsl.pl/atm.htm
> :)

oj, ale tam strasznie niewiele operatorow... TPsa, TKT, Netia...
poza tym troszke nierozumiem - jakies 12 Mbit TPSA - cena za 1 mbit 90 zł ? a
potem netto stale, netto inne... nijak sie nei da tego zliczyc zeby wyszlo to
co w netto srednie...
to ja moze uscisle - chodzi mi o lacze na ktore nie bede musial czekac z
uruchomieniem 465 dni jak tam widze z tpsa :D

Kuba