Re: adresy PI </24

Autor: piotr::kapczuk <pk-usenet_at_delme.hoop.pl.invalid>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 15:31:54 MET DST

In news:fcuk6t$mdi$1@julia.coi.pw.edu.pl,
Michał Mirosław <newsy-mq1@rere.qmqm.pl> typed:

> Istnienie "Lukasz Trabinski" przekazało taką wiadomość:
>
> Za to konieczne są (ustalenia na...) łącza z BGP do co najmniej dwóch
> różnych ASów.

Też mi się wydaje, że własny AS i PA jak najbardziej da się uzyskać.

Czyli, podsieć conajmniej /24 i do tego raczej adresy PI.

Pozostaje wcześniej zadane pytanie. Czy PA /24 rozgłaszane pod własnym
ASem zawsze będzie osobnym rekordem u operatorów czy też można się
spodziewać, że zostanie zagregowane (np za granicą).

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk