Re: Transfery na neo

Autor: Any User <taki_at_tam.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 22:53:00 MET DST

> Jest sobie neo 7 mb + siec. Sieć oparta na routerze conexant. Ale za
> jasną cholerę nie idzie uzyskać transferów wyższych niż 20 kilo/s.
> Wszyscy są dopisani po NAT. Liczba userow którzy korzystają z łącza
> wynosi max 3, a czasami jest tak, że jestem sam, i też szału nie ma.
> Wie ktoś może czemu? Pozatym, przypadkiem zrobiłem nmapa na tym ip. O

Nie wiem, jak to jest z Neo, ani też w ogóle nie wiem, jak to jest w
dzisiejszych czasach, ale jakieś 7-8 lat temu pracowałem w kafejce
podłączonej do łącza 2 Mbps, na którym też były minimalne transfery.
Okazało się wówczas, że dostawca tak sobie wymyślił, że ograniczać
będzie każde osobne połączenie TCP, zatem wykorzystać maksymalnie łącze
można było tylko tworząc bardzo wiele połączeń.

Ot, tak mi się przypomniało - warto chyba sprawdzić...

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com