Re: przydzielenie adresów na nowe łacze !

Autor: dzimi <krzysztof.taraszka_at_d2.com.pl>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 20:48:58 MET DST

On 22 Wrz, 12:22, Krzysztof Oledzki <o...@a.ns.pl> wrote:

> ;) Tere fere. Dobrze uzasadniony /23 przechodzi bez najmniejszych problemów,
> podobnie /22. A jak potrzebujesz dużo więcej to można zostać lirem,
> opłacać składki i cieszyć się własnym PA np. /18. ;)

u Mnie przeszło /21 - chociaż się już powoli kurczy... i w zasadzie
wypadało by zamówić /22 lub /23.
Przepraszam, że podczepiam się z pytaniem pod wątek, ale czy RIPE nie
będzie robić z tym problemów ? Zapewne będą nakłaniać na bycie LIR'em
- ale czy małemu Operatorowi się to wogóle opłaca ?

--
dzimi