Re: adresy PI </24

Autor: Tomasz Paszkowski <ss7pro_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 23:06:53 MET DST

Dnia 18.09.2007 Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine@pld-linux.org> napisał/a:
> hm.. mogę prosić o oświecenie "co"? :)
>
> Średnio widzę zastosowanie poza pulami dla ixów dla peeringów albo czymś
> podobnym...

Są firmy, które przy swoich zastosowaniach cenią sobie unikalność swojej
przestrzeni adresowej oraz nie rozgłaszenie ich do publicznego internetu. Takie
pule, są często stosowane u różnych usługodawców oferujących dostęp do swojej
sieci po dedykowanych linkach IPSec-owych.

--
Tomasz Paszkowski
SS7, Asterisk, IPTV, BGP