magiczny router(?) 194.204.175.89

Autor: szydas <szydas_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 17:37:42 MET DST

witam,
może ktoś może coś wie czemu wymieniona w tytule maszyna podnosi mój
ping o 100ms? od kilkunastu dni większość serwerów gier każe mi się
wypchać bo mam za wysoki ping. wcześniej wszystko było ok, pingi
średnio 90-100 ms. teraz średnio 2x tyle. puściłem tracerouta na kilka
lokalizacji i wszystkie potykały się o to ustrojstwo. wg whois ripe'a
należy do olsztyńskiego oddział tepsy. ale czemu moje pakiety ze
szczecina idą do telii przez olsztyn? a poznań, bydgoszcz, gdańsk po
drodze.... wszelkie konstruktywne sugestie mile widziane....

--
szydas