Re: Po?wiadczenie bezpieczenstwa, siedziea cicho, zrobia sobie czy drzea ryja o dotacje ?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 16:35:48 MET DST

On Mon, 17 Sep 2007 15:53:21 +0200, GRUPPY wrote:

> nie ma odstepstw i abwera podchodzi milo do sprawy ale procedura zaczyna sie
> od wplaty !

za te pieniądze to mógłbym klientowi laski robić *)

> co ciekawsze jezeli odmowia ci certyfikatu to i tak oplata zostaje u
> nich. A i przy okazji : aby firma miala certyfikat musi miec "kancelarie
> tajna" lub wynajac taka od innego podmiotu .

nie tyczy się to (tajna kancelaria) przypadkiem firm o zasięgu
ogólnopolskim lub prawie ogólnopolskim ?
ja mam firme która działa na obszarze jednej gminy, więc jak mnie
poinstruowano nawet sprawozdania co roku nie muszę składać

> wiec lpiej wynajac usluge

mam kumpla z budżetówki, któremu brakuje jedynie "ściśle tajne", więc jak
się będzie paliło to się do niego uśmiechne, tyle że nie o to mi akurat
chodzi.
Jako że w swojej sieci sam jestem administratorem plus do tego
administruje jeszcze dwie inne sieci (jako podwykonawca) więc chciałbym
stosowne papiurki posiadać chociażby po to aby doliczać im do miesięcznych
faktur powiedzmy 1PLN od klienta :>

*) - robic laski - być bardzo wdzięcznym za coś, w tym przypadku za
12kPLNów.

--
futszaK
0601061867