Re: Czary mary - znikają pewne pakiety na styku GTS-TPSA

Autor: Piotr Suchowski <piotr_at_tu.wklej.moje.nazwisko.pl>
Data: Sat 15 Sep 2007 - 09:13:22 MET DST

Marcin Kuczera pisze:

> a masz jakieś wątpliwości ?
>
> Podpodwiem, a kto musi za te łącze płacić i komu się opłaca żeby jednak
> uwalić troche z tego uploadu który jest 2 razy większy niż download
> normalnie ?

Wiesz, wycinanie 41x w celu "odtykania" styków to jakieś szaleństwo, bo
przecież akurat DC swą "obciążalnością" praktycznie nie różni się od
http czy czegokolwiek innego. Abstrahując już od faktu że większość
hubów wisi na 411 i na _jeszcze czymś_, to jednak z punktu widzenia
inwazyjnej "odtykalności" znacznie "mądrzejszym" posunięciem byłoby
wycinanie trackerów bittorrenta czy innych edonkeyów, bo to po prostu
znacznie bardziej zachłanne protokoły. Współpracowałem kilka lat z GTSem
i nigdy nie odczułem, że pracują tam szaleńcy, natomiast we fTP jak
najbardziej. Stąd też nie jest dla mnie tak oczywistym, że to właśnie
gts dropuje.

--
pgp: 0x5E1F9631