Alternatywa dla Internet DSL

Autor: Patryk <patryk.szczyglowski_at_gmail.com>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 22:15:08 MET DST

Witam,

Internet DSL może usługą fajną jest [pamiętam początki, kiedy to DSL
potrafił działać przez pełne 2 godziny w ciągu dnia ;)] (działa z
pełną prędkością, bez kuriozalnych machinacji z routingiem
[przynajmniej w mojej klasie adresowej 80.48.0.0/13], stałe ip itp.),
jednakże cena nie przystaje do obecnych warunków rynkowych.

W związku z tym mam pytanie czy ktoś z Was ma jakieś wieści na temat
ofert konkurencyjnych firm oferujących usługi podobne do DSL'a, tak
jak ma to miejsce obecnie z różnymi odpowiednikami Neozdrad?

Dzięki.

--
Patryk