Re: Poszukuję hostingu

Autor: Any User <taki_at_tam.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 15:22:47 MET DST

> A na powaznie - masz wymagania na poziomie dostepu do pelnego serwera
> fizycznego/wirtulanego.
> Dostep do procesow, crona, ssh, itp.
> W tej cenie to watpie czy gdziekolwiek znajdziesz takie uslugi.
> Moze za 200 netto miesiecznie, ale i to podejrzewam ze za granica.
>
> Ovh.com sporo ludzi chwali.

Ale z drugiej strony nie wymagam super stabilności - wręcz może być ona
przeciętna. Nie potrzebuję też poczty i wielu innych usług.

Tak naprawdę, to głównie interesuje mnie właśnie możliwość odpalania
skryptów php5 z crona, z możliwością dużego obciążenia. Reszta jest
chyba na poziomie bardzo podstawowym...

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com