Poszukuję hostingu

Autor: Any User <taki_at_tam.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 14:14:56 MET DST

Poszukuję taniego, a w miarę dobrego hostingu php. Wymagania:

1. Dostęp przez SSH, brak ograniczeń na procesy w tle. (Ew. może być
ograniczenie na boty IRC, których i tak nie zamierzam używać.)

2. Możliwość uruchamiania zadań z crona, w tym:
a) zadań napisanych w php5-cli
b) ściągających dużo danych przez php5-curl
c) parsujących je (preg_*; możliwe stosunkowo duże obciążenie maszyny)
d) dość intensywnie korzystających z MySQL

3. Dostęp do MySQL, możliwość utworzenia kilku baz na potrzeby różnych
projektów w ramach jednego konta.

4. Oczywiście serwer WWW zintegrowany z tym MySQL.

5. Możliwość podłączenia kilku własnych domen do serwera WWW, ale bez
przekazywania administracji domeny - tj. domena jest obsługiwana w
home.pl, a dostawca tylko konfiguruje mi serwer WWW, aby ją obsługiwał.

6. Miejsce: wystarczy mi 10 MB na pliki i 100 MB na wszystkie bazy, ale
chciałbym mieć opcję powiększenia limitu bez zmiany dostawcy.

7. Jakieś statystyki WWW, najlepiej po prostu webalizer.

8. Przynajmniej cotygodniowy backup bazy. Opcjonalnie codzienny backup
bazy i/lub backup plików.

9. Opcjonalnie dostęp do memcached lub eaccelerator. Wystarczy mi jakaś
niewielka ilość pamięci, typu 32 MB, max 64 MB.

Myślę o cenie maksymalnej do 200 zł rocznie netto, aczkolwiek chciałbym
się zmieścić do 150 zł rocznie brutto. Musi też być możliwość normalnego
przelewu na normalne polskie konto z normalnego polskiego banku, bez
posiadania karty kredytowej.

Czy ktoś może coś dobrego polecić?

Jednocześnie chciałbym zapytać o opinie nt. kilku konkretnych dostawców,
jakich już znalazłem:

- linuxpl.com
- rootnode.pl
- dreamhost.com
- brist.pl
- ovh.com

Interesują mnie opinie nt. tych dostawców zarówno w kontekście moich
powyższych pytań, jak i Waszych własnych doświadczeń z tymi dostawcami.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com