Re: whois

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 21:43:52 MET DST

Jacek Zapala wrote:

> Nie bardzo. Zastosowane rozwiązanie nie atakuje idei tylko sposób
> implementacji, a to zasadnicza różnica.

I to mialem w tym przypadku na mysli. Chociaz o samym zaulku, w jaki
czasem zapedza stosowanie captcha w obecnej formie tez moznaby
podyskutowac, niemniej jednak nie stanowi to specjalnie tematyki tg.

> Czy tylko ja odbieram ten tekst jako lekko arogancki?

Dlaczego? IMHO wyglada to po prostu dosc osobliwie, w koncu
od tego jest siec zeby z niej korzystac mozliwie bez koniecznosci
uzywania telefonu. Co byc moze tez niekoniecznie spotka sie
z szybko uzyskanym rezultatem.

Nawiasem mowiac, sam punkt 4. dotyczacy dostepnosci via port 43/TCP
wg. http://www.rfc-ignorant.org/policy-whois.php nie jest
spelniony wiec nie wiem gdzie wlasciwie tkwi arogancja. Jesli
oczywiscie ktos traktuje to powaznie ;).

W kazdym razie chociazby to:
http://www.rfc-ignorant.org/tools/detail.php?domain=pl&submitted=1186338719&table=whois
nie wzielo sie "znikad".

--