Re: Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać

Autor: meer <spam_at_no.thanks>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 13:30:53 MET DST

futszaK napisał(a):
> O kurde, i oczywiscie w takich miejscach TPSA nie raczy ciągnąć swoich
> "światłowodów", za to z przyjemnością robi konkurencje urynaneciarzom w
> miejscach gdzie ci z powodzeniem sobie działają :(

No cóż... powiem Ci, że w tym miasteczku istnieje jedna sieć radiowa,
która ma kawałek łącza po iDSL, kawałek od TKT.

Nie ma żadnych operatorów innych, niż TP (dialogu niet, netii niet).

Tutaj "sieć osiedlowa" oznacza mniej więcej tyle, że facet na N-tym
piętrze ma neo 6mbit i dzieli po całej klatce.

Jestem kilka kilometrów od centrum, w pięknej dolince, dookoła lasy i
pola. Mam tu końcówkę kabla od tepsy i to wszystko, na co mogę liczyć.

Aha, kanalizacji też tu jeszcze nie ma. Wodociąg podciągnęli dopiero
kilka lat temu, cały czas mam tu studnię i domowy zestaw hydroforowy :]

ZA DU PIE, ok? :)

--
meer