Re: nowe adresy TP 79.184.0.0

Autor: <Sied_at_r>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 22:17:48 MET DST

anieweglowski@gmail.com pisze:

> To że ktoś (admin) daje ciała i korzystając z bogon nie śledzi co się
> w tym temacie dzieje to faktycznie kłopot ... ale pracodawcy ;P
>
> --
> NieF

Ja osobiscie uwazam podobnie, to nic zlego jak ktos uzywa, ale jesli
uzywa to musi na biezaco analizowac.

Na pewnym poziomie rozwoju wielu malych trzepakowcow korzystalo z
roznych gotowcow bogon juz wpisanymi klasami, ale nie zdawali sobie
sprawy ze trzeba to aktualizowac. I tu nie ma znacznie czy to
stowarzyszenie czy pracodawca. Czy ktos ma klopot ? hum, podejrzewam ze
nie jest to klopot najwiekszy, najwyzej nie bedzie mogl korzystac z
pewnych zasobow, dopoki nie zorientuje sie ze cos jest nie tak.

Pewnie jeszcze wiele korzysta z bogon nie wiedziac co to jest.
Korzystanie z np. jak tu ktos mowil z blackholdding byloby duzo lepszym
rozwiazaniem.

D.