Re: awaria w GTS?

Autor: Krzysztof Krych <news_at_bleenet.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 17:40:36 MET DST

Dnia Wed, 22 Aug 2007 17:01:33 +0200, Teodor napisał(a):

[ciach]
> Koparka urwała światłowód.
> I tak dobrze że około 11:00, bo chłopcy szybko się zebrali. Ciekawe skąd
> GTSE ma wiedzieć kiedy zostanie usunięta awaria na kablu nie będącym na
> ich utrzymaniu.

To zrozumiałe, że jak nie ich przewód to nie mają wpływu na termin
usunięcia awarii. Mnie jako klienta interesuje tylko stwierdzenie:
"uszkodzony dzierżawiony światłowód, robimy co możemy" a nie "ciągle
szukamy przyczyny awarii, nie wiemy co się dzieje i nie znamy terminu
usunięcia".

A do dnia dzisiejszego nie zadzwonili w sprawie zamknięcia zgłoszenia, co
mi się bardzo nie podoba.

--
Krzysztof Krych