Re: Madrzejszy handlowiec TPsa - slask

Autor: Jacek Biegała <a_at_a.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 16:17:48 MET DST

Użytkownik "Bartosz B." <bartosz.to_skasuj@algrim.skasuj_to.pl> napisał w
wiadomości news:faenuk$oen$1@news.onet.pl...
> Cytuję email z 16 maja 2007r :
> "Jesli Pana potrzeby są 15Mbps to będzie to wyglądało następująco:
> - swiat 10Mbps
> - polska 3Mbps
> - tpnet 2Mbps
> więcej Pan nie wykorzysta."
>
> A co to jest wedle pana jak nie degradacja ruchu przy 15Mbps ?

Jeszcze raz zwracam uwage na czytanie ze zrozumieniem,
pełny cytat:

"Struktura ruchu od operatorów sieci blokowych wygląda następująco:
- świat 65%
- polska 20%
- tpnet 15%

Jesli Pana potrzeby są 15Mbps to będzie to wyglądało następująco:
- swiat 10Mbps
- polska 3Mbps
- tpnet 2Mbps
..." koniec cytatu

ani słowa o degradacji, a jedynie o strukturze ruchu,
zakładam że nie prowadzi Pan statystyk ruchu wychodzącego z podziałem na
frakcje (świat, polska, tpnet) więc ją przedstawiłem

Pozdrawiam Jacek Biegała 3S.pl