Re: Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać

Autor: Łukasz Pierzchalski <lukasz_at_kells.torun.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 23:22:01 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fa7n8a$u2a$2@news.lublin.pl...
> On 18.08.2007, meer <spam@no.thanks> wroted:
>
> Inny AS, inne trasy.
>
> GS
> --
> Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

Od kiedy to jest inny AS? Jesteś w błędzie.
Przykładowo:
 83.8.160.58 - ip neostrady
AS5617 - 83.0.0.0/11

83.19.153.206 - IP jakiegos DSL-a
AS5617 - 83.0.0.0/11

Trasy fakt może inne - łudząco podobne, ale nie wierze że do iDSL ciągną
osobną linię... to nie ta półka łączy.

A pingów i na neostradzie i na DSL-u mozesz sie spodziewać takich samych...
zależy jak trafisz... ja na jednym torunskim DSL-u mam pingi rzędu 20 ms...
na bydgoskim DSL-u mam już 40 ms - przy identycznym wykorzystaniu łącza, i
ten sam wolumen 4 mbit.

Pozdr