Re: Madrzejszy handlowiec TPsa - slask

Autor: Bartosz B. <bartosz.to_skasuj_at_algrim.skasuj_to.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 10:51:35 MET DST

> Jesli nie potrafisz negocjowac to coz - twoja decyzja.

Z wami nie bardzo da się negocjować z absurdalnej ceny
5000zł/15Mbp=333zł/1Mbps w tym degradacji ruchu wygląda następująco:
 - świat 65%
 - polska 20%
 - tpnet 15%
Jak dla mnie to absurd. Alternatywny operator daje mi to samo za 50% ceny i
bez żadnych degradacji.
Mnie to nie martwi ale jak tu negocjować przy cenach absurdalnych.
Wybudujcie własny światłowód a wtedy ponegocjujemy na razie chyba nie ma o
czym.