Re: [Odrobin? NTG] Dobry serwer news?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 02:11:12 MET DST

Hello Piotr,

Tuesday, August 7, 2007, 1:53:55 AM, you wrote:

> Jeśli moderator ręcznie poprawi, to nie jest widoczne. :)
> Gorzej, jeśli nie ma jak ręcznie poprawić (dostał tylko narzędzie,
> nie mboksa).

Jasne. Pytam, bo się nie znam :)
BTW: dostałem informację, że usunęli z filtrów inkryminowaną frazę. I
dobrze. Ale i tak mam powyżej uszu głupich pytań konsultantów przy
każdej drobnej sprawy.
Powoli dochodzę do wniosku, że ISO9001 stanie się kiedyś źródłem
jakiegoś poważnego nieszczęścia...

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl