Re: [Odrobin? NTG] Dobry serwer news?

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 15:37:55 MET DST

Marcin J. Kowalczyk <kowalma@kowalma.kom> wrote:
> "Napisz do sal@gazeta. i powolaj sie ze masz feeda z
> news-1.feed.trzepak.pl i dostales "prikaz" przelaczenia sie."

Po prostu się podłączyłeś do typowego liścia i dlatego kazano ci
przepiąć się do jakiegoś huba. Dowolnego huba. A że ktoś akurat
gazetę polecił, to nie ma znaczenia. To *nie* jest główny serwer
usenetu (w zasadzie nie ma takiego w ogóle), choć jest jednym
z większych, a także jednym z hubów.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal