Re: Madrzejszy handlowiec TPsa - slask

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 20:29:20 MET DST

Marcin Kuczera pisze:
> A tak wogóle to coś cienko w tej częstochowie kombinujecie.
> Ja mam STM-1 które leci trasą właśnie gdzieś przez okolice częstochowy.
> Wiem ze napewno jest punkt pośredni w Radomsku. Kabel jest Pionierowy,

próbowałeś się dogadać z częstochowskimi "specami" od sieci ?
ja próbowałem. Dwa razy. Najpierw mi nie wierzyli, że mam coś takiego
jak ASN. A potem czekałem dwa miesiące na ofertę. Oczywiście o łączu w
bgp nie ma mowy. Bo nie!. Parę firm ma łącza z PCz ale lecą po AS-ie
naukowym a nie komercyjnym.

Wojtek