Re: Madrzejszy handlowiec TPsa - slask

Autor: ttt <tl6_at_nospamwp.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 19:51:36 MET DST

> Też się nimi brzydzę, ale qurcze jakoś siakoś jestem ciekaw co mogą
> zaoferować.
> A z Wami już rozmawiam ... muszę przyznać że po łamaniu kołem, wyrywaniu
> Wam paznokci i innych torturach ... dziś dostałem ofertę godną poważnego
> przedyskutowania :)
>
> Tomek

Znajomy admin z sieci z Katowic korzysta z 3S i jest bardzo z nich
zadowolony. I co ciekawe - uderzaja do niego inni operatorzy z nizszymi
cenami, ale nie zamierza zmienic operatora bo 3S ma ciekawe uslugi
dodatkowe, a juz wkrotce ma podobno wprowadzic telewizje.

Jesli jednak patrzysz tylko i wylacznie na cene i na to, czy ktos da 5 czy
10 zl taniej, to wg mnie to nie ma sensu w dluzszej perspektywie.