Re: Madrzejszy handlowiec TPsa - slask

Autor: Wojciech Apel <wojtek_at_niespamuj.3s.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 16:01:55 MET DST

> Ręce mi opdały, ma ktoś z Was jakiegoś opiekuna który rozróżnia DSLa od
> ATMa i wie co to światłowód? Mnie już ręce opadły.
> Człowiek chce płacić kika tysięcy miesięcznie i nawet nie ma z kim
> sensownie pogadać :) Dziwna firma :/

[Uwaga, będzie reklama]
A nie możesz rozmawiać z firmą na Śląsku, co zna się na światłowodach,
handlowcy są fachowcami, technicy sami uzgadniają dobudowę do klienta a te
kilka tysięcy co chcesz wydać zasili polskich a nie francuskich emerytów?
Kuknij na www.3s.pl - może znajdziesz coś dla siebie.

W.