Re: whois.dns.pl

Autor: T <tomasz_at_insane.invalid>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 23:21:50 MET DST

Maciej Bebenek pisze:

> Tajne może i nie, ale mające wartość komercyjną. I takie zachowanie
> rejestratora byłoby całkiem w porządku, gdyby... sam nie prowadził
> działalności komercyjnej :-( Czyli ma wyłaczny dostęp do tych danych.

Po pierwsze obligatoryjnie znajduja się tam w zasadzie wyłącznie
dane firm, które są i tak dostępne publicznie. Delegacje domeny można w
większości przypadków natomiast sprawdzić poprzez `host -t NS`. Zresztą
nask przecież nadal udostępnia te dane (pojedynczo) na swoich stronach!

Dla mnie to absolutna ĹĽenada i amatorszczyzna.

--
http://tomasz.insane.pl