Re: Brakuje kawa3ek ?wiat3owodu, czy da sie dobudowaa ?

Autor: Przemysław Gubernat <repcio_at_WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 11:49:47 MET DST

Marcin Kuczera pisze:

> wiesz, powieszenie samego kabla to jest pikuś.
> Przyjeżdza firma z kablem, osprzętem i rolkami i jadą z tym koksem.
> Tyle ze uzgodnienie tego może potrwać znacznie dłużej.
> Zeby taki kabel powiesieć, to trzeba wyłączyć linię, a często kilka linii...
> a wierz mi - to nie takie proste jak
> wyłączenie z okazji awarii.
> No i do tego projekty projekty projekty i inne uzgodnienia.
> Dzisiaj właściciel działki nad którą leci linia WN może nie wyrazić zgody na
> światłowód.
[..]
Z tego co zrozumiałem tutaj chodzi o teren jednego właściciela PKP (no jednej
grupy).
Czyli jeżeli PKP będzie miało wolę (i ustali która spółka jest właściwa do
tego). Problemem może być to że (AFAIR):
        * teren należy do PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. bądź PKP Nieruchomości (przy
stacjach itp)
        * kanalizacja może należeć/być w całości dzierżawiona przez Telekomunikacja
Kolejowa Sp. z o. o.
Gdy będzie wola trochę potrwa, ale da się załatwić, gdy tej woli nie będzie to
nic nie załatwisz. Musisz się także przygotować na wydatki rzędu 100-200tys. zł.