Re: metro ethernet 20Mbit za ok 2000zl

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 22:02:21 MET DST

> Na Slasku, a dokladnie to z tego co wiem to tylko w Katowicach. Niestety
> lacza bez gwarancji.

gwarancji czego ?
Przepustowości - dzisiaj każdy szanujący się dostawca spokojnie pozwoli
wysycić
łącze do zakupione przepustowości.
Gwarancja działania - chcesz żeby ktoś Ci zagwarantował ileśtam procent
dostępności ?
Co jak co, ale TP będzie miała najwyższą dostępność.

A może coś innego chcesz mieć zagwarantowane ? Czas usunięcia awarii ?
Wierz mi, jeżeli to nie jest GTS/Netia czy też inni walczący z BSA
dzierżawiący czyjeś kable,
to będzie na przyzwoitym poziomie, to jest do 4h w przypadku uszkodzenia
kabla światłowodowego.

Marcin